Voimassa 31.03.2009 alkaen


 Yhteystiedot:

 Puh. 040 5516888

 e-mail: info@jasmel.fi

 Osoite: Pisanniitty 4 B 14, 02280 Espoo


Verkkokaupan tuotteita myy Jasmel Oy, y-tunnus 0998928-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille Kaikkiin EU-maihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (poislukien Ahvenanmaan lähetykset). Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 HUOM! Tilatessasi Ahvenanmaalle valitse maatunnukseksi Åland.

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupastamme osoitteesta www.jasmel.fi ostoskorin kautta. Tilata voi myös soittamalla meille numeroon 040 5516 888, erillisellä sähköpostiviestillä, käyttämällä verkkokaupassa olevaa "ota yhteyttä" toimintoa sekä kirjeellä sekä whatsApp viestillä.

 Verkkokaupan kautta tehdyIistä tilauksista tulee tilauksen vahvistusviesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusviestiä, tarkasta ensin roskapostikansiosi ja jos sieltäkään ei löydy vahvistusviestiä, ota meihin yhteyttä, jotta voidaan varmistaa tilauksen perilletulo. Sähköpostilla sekä "ota yhteyttä" toiminnon kautta tulleet tilaukset vahvistamme vastausviestillä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika ja toimituskulut

Toimitusaika on 2-5 arkipäivää tilauksesta. Pidätämme oikeuden tavanomaisesta poikkeavaan toimitusaikaan. Poikkeavasta toimitusajasta on aina tieto verkkokauppamme etusivulla.  Jos tilauksella on kiire, kannattaa siitä mainita tilauksen lisätiedoissa.


- KIRJEPOSTI: Toimitusmaksu 2,90 euroa. Käytettävissä vain muutamissa kirjeeseen mahtuvissa ja alle 250 grammaa painavissa lähetyksissä.

 - NOUTO POSTIN PAKETTIAUTOMAATISTA: Toimitusmaksu 5 euroa. 

 - POSTIPAKETTI: Nouto omasta tai valitsemastasi postista. Toimitusmaksu 5 euroa.

 -POSTI EXPRESS-PAKETTI: Toimitetaan yritysosoitteeseen virka-aikana. Toimitusmaksu 9 euroa.

- POSTIN KOTIPAKETTI: Toimitusmaksu 10 euroa. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä, jolloin sovitaan jakeluaika. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat klo 9-21 välillä.

 - NOUTO ESPOOSTA: Voit noutaa tilauksesi osoitteesta Pisanniitty 4 B 14, 02280 Espoo. Ilmoita haluamasi noutoajankohta joko tilauksen lisätiedoissa, soittamalla numeroon 040 5516888 taikka sähköpostilla info@jasmel.fi

- TOIMITUS MUIHIN EU-MAIHIN: Toimitusmaksu 12 euroa.


HUOM! ALLE 20 EURON TILAUKSISSA TOIMITUSMAKSU ON 2 EUROA EDELLÄ MAINITTUJA KORKEAMPI!

 Varaamme oikeuden lähettää pienet, alle 3 cm:n paksuiset lähetykset kirjeenä taikka postin pikkupakettina postilaatikkoon.

 

Kun tilaus on lähtenyt meiltä, toimitamme tilaajan sähköpostiin toimitusvahvistuksen sekä lähetystunnuksen, jolla voi seurata lähetyksen kulkua postin tai Schenkerin sivuilla ja noutaa heti, kun lähetys on tullut perille. Pienet paketit voimme lähettää myös kirjeenä tai maksikirjeenä. Tällöin lähetystunnusta ei tule, koska maksikirjeessä ei ole lähetystunnusta. Kirjelähetys tuodaan asiakkaalle perille asti, mikäli mahdollista. Jos lähetys on kookas taikka asiakas ei ole vastaataanottamassa lähetystä, jättää posti saapumisilmoituksen, jolla lähetyksen voi noutaa postista. Express paketti ja Kotipaketti tuodaan asiakkaalle postin toimitusehtojen mukaisesti.

 

On mahdollista, että tilattu tuote on loppuunmyyty, eikä sitä voida toimittaa. Näissä tapauksissa otamme heti yhteyttä asiakkaaseen ja sovimme joko jälkitoimituksesta, korvaavan tuotteen toimittamisesta taikka kauppahinnan palauttamisesta. 


Maksutavat


1. Maksa heti verkossa Checkout.fi:  

 Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto luotto sekä osamaksu. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Tarkat maksuehdot eri Checkout.fi maksuvaihtoehdoista löytyvät täältä: 


2. MASH LASKU JA OSAMAKSU:

 Perinteinen paperilasku on helppo ja luotettava maksutapa. Saat vähintään 14 vrk. kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Lisäksi voit laskun saatuasi muuttaa sen joustavaksi erämaksuksi. Laskun saatuasi valitset sinulle parhaiten sopivat erät ja teet sen mukaisen suorituksen. Näin laskusi muuttuu automaattisesti valituksi erämaksuksi. Voit valita maksuajaksi joko 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta. 

Mash-laskun tai -erämaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat.Maksutapa on mahdollinen 10–10 000 euron ostoksille.  Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein. Mash-laskulla tai -erämaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai  erämaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään.  Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9). Olemme vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys. Kysyttävää laskutuksesta? Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään:  asiakaspalvelu@mash.com tai puh. 0800 94580   ma–su24 h, puhelu on maksuton. 

Tarkat tiedot MASH laskusta ja erämaksusta löydät täältä.


3.Paypal  (Laskutuslisä 1 euro).

 

4. Ennakkomaksu tilisiirrolla: Tilausvahvistuksessa saat tarvittavat tiedot ennakkomaksua varten Laskun voit maksaa verkkopankissasi, maksuautomaatilla taikka pankin tiskillä. Tarvittaessa voimme lähettää ennakkolaskun myös postissa. Laskun voit pyytää tilauksen lisätiedoissa.


5. Lasku yrityksille ja yhteisöille: Toimitamme laskun lähetyksen mukana tai pyydettyyn osoitteeseen taikka e-laskuna. Luoton edellytyksenä yrityksille ovat moitteettomat luottotiedot ja riittävät historiatiedot maksukäytäntöjen todentamiseksi. Käytännössä edellytämme myös, että yritys on toiminut vähintään vuoden ajan ja toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen. Yrityksen luottoraja on yleensä 250 euroa. (tästä voidaan erikseen sovittaessa kuitenkin poiketa). Julkisyhteisöiden tilauksissa ei ole luottorajaa. Kirjoita mahdolliset tilausviitteet, OVT-tunnus tai muut laskua koskevat lisätiedot tilauuslomakkeen lopussa olevaan lisätietoja kenttään. Voit laittaa ne myös erillisellä sähköpostilla. HUOM! Tämä maksutapa ei ole tarkoitettu yksityishenkilöille. Pyydämme valitsemaan joko Mash laskun taikka ennakkomaksun pankkisiirrolla. Jos yksityishenkilö valitsee tämän maksutavan, pyydämme ennakkomaksua.


6. Käteinen tai korttimaksu: Noudettaessa voi tilauksen maksaa myös käteisellä taikka pankki- tai luottokortilla. Emme vastaanota yli 50 euron seteleitä.


Asiakaspalautukset

Kuluttajalla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamansa tuotteet 14 päivän kuluessa toimituksesta. Mikäli tuotetta on käytetty taikka siinä on kulumajälkiä, voidaan tuotteen arvon alenemisesta veloittaa asiakkaalta kohtuullinen korvaus. Ennen palauttamista kuluttajan pitää ilmoittaa palauttamisesta sähköpostitse osoitteeseen info@jasmel.fi Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen JASMEL OY, Pisanniitty 4 B 14, 02280 ESPOO. Palautusosoitteen yläpuolelle pyydämme merkitsemään sopimustunnuksemme 617008. Pyydämme liittämään palautukseen kopion tilausvahvistuksesta sekä asiakkaan tilinumeron tuotteen hinnan palauttamista varten. 

Vialliset tuotteet ja kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asikaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.


 Jos tuote on muuten viallinen taikka on toimitettu väärä tuote, pyydämme ottamaan yhteyttä meihin joko puhelimitse taikka sähköpostilla. Annamme toimintaohjeet viallisen tai väärän tuotteen palauttamiseksi ja sopimuksen mukaan lähetämme joko uuden tuotteen tilalle taikka palautamme tuotteen hinnan. Rekisteröityminen

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä vaan toimittamisen kannalta olennaisten tietojen kirjaaminen riittää. Rekisteröitymisestä on kuitenkin monia etuja: Tilatessasi uudelleen, ei asiakastietoja tarvitse syöttää enää uudelleen. Ostoskoriisi lisäämät tuotteet säilyvät korissa kunnes teet tilauksen eli voit jatkaa tilauksen tekoa myöhemmin. Uutiskirjeen tilaajille saatamme myös lähettää rahanarvoisia kanta-asiakasetuja.


 Rekisteröityessään asiakas antaa suostumuksensa, että Jasmel Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Jasmel Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Jasmel Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja ulkopuolisille. Kuluttajan tulee noudattaa tarkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse taikka puhelimitse (puhelin 040 5516 888). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Jasmel Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Jasmel Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintoihin lisätään toimituskulut. Emme peri muita kuluja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.


Ylivoimainen este (Force majeure)Jasmel Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Jasmel Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Jasmel Oy :n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Riitojen ratkaisuTästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Rekisteriseloste


 LAKISÄÄTEINEN REKISTERISELOSTE

 Rekisterinpitäjä:

 Jasmel Oy

 Pisanniitty 4 B 14

 02280 ESPOO

 Rekisterin nimi: Yritys asiakasrekisteri

 Rekisterin tarkoitus: Asiakassuhteen hoitaminen

 Rekisterin sisältämät tiedot:

 Henkilön etu- ja sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana sekä muita tilauksen ja uutiskirjeiden toimittamiseksi tarvittavia tietoja.

 Tietolähteet: Asiakas syöttää tiedot itse

 Rekisteriasioita hoitava yhteyshenkilö:

 Jasmel Oy

 Harri Matikka

 Puhelin 040 5516 888

 Sähköposti: info@jasmel.fi

 Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tiedot tallentuvat palvelimelle, jonne vain rekisteriasioita hoitavalla henkilöllä on käyttöoikeudet. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla