Voimassa 31.03.2009 alkaen


 Yhteystiedot:

 Puh. 040 5516888

 e-mail: info@jasmel.fi

 Osoite: Pisanniitty 4 B 14, 02280 Espoo


Verkkokaupan tuotteita myy Jasmel Oy, y-tunnus 0998928-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille Kaikkiin EU-maihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (poislukien Ahvenanmaan lähetykset). Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. OLEMME SUOMESSA TOIMIVA SUOMALAINEN VERKKOKAUPPA JA KAIKKI TUOTTEET TOIMITAMME ESPOON VARASTOSTAMME. 

 HUOM! Tilatessasi Ahvenanmaalle valitse maatunnukseksi Åland.

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupastamme osoitteesta www.jasmel.fi ostoskorin kautta. Tilata voi myös soittamalla meille numeroon 040 5516 888, erillisellä sähköpostiviestillä, käyttämällä verkkokaupassa olevaa "ota yhteyttä" toimintoa sekä kirjeellä sekä whatsApp viestillä.

 Verkkokaupan kautta tehdyIistä tilauksista tulee tilauksen vahvistusviesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusviestiä, tarkasta ensin roskapostikansiosi ja jos sieltäkään ei löydy vahvistusviestiä, ota meihin yhteyttä, jotta voidaan varmistaa tilauksen perilletulo. Sähköpostilla sekä "ota yhteyttä" toiminnon kautta tulleet tilaukset vahvistamme vastausviestillä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika ja toimituskulut

Toimitusaika on 2-5 arkipäivää tilauksesta. Pidätämme oikeuden tavanomaisesta poikkeavaan toimitusaikaan. Poikkeavasta toimitusajasta on aina tieto verkkokauppamme etusivulla.  Jos tilauksella on kiire, kannattaa siitä mainita tilauksen lisätiedoissa.

- KIRJEPOSTI: Toimitusmaksu 4,50 euroa. Käytettävissä vain muutamissa kirjeeseen mahtuvissa ja alle 250 grammaa painavissa lähetyksissä. Yli 250 grammaa painavissa lähetyksissä 5 euroa.

- SCHENKERIN NOUTOPISTEPAKETTI: Nouto valitsemastasi noutopisteestä. Toimitusmaksu 4,90 euroa. Alle 20 euron tilauksissa toinmitusmaksu on 7,20 euroa.

- NOUTO POSTIN NOUTOPISTEESTÄ  TAI PAKETTIAUTOMAATISTA: Toimitusmaksu 5,90 euroa. (Alle 20 euron tilaukset 7,90 euroa). HUOM! Jos teillä on sopimus Postin kanssa lähetysten toimittamisesta Postista toimipaikkaanne, ilmoittakaa siitä meille tilauksen lisätiedoissa tai erillisellä viestillä. Teemme tarvittavat merkinnät kuljetustilaukseen, jotta jakelu onnistuu ongelmitta.

 -POSTI EXPRESS-PAKETTI: Toimitetaan yritysosoitteeseen virka-aikana. Toimitusmaksu 9 euroa.

- POSTIN KOTIPAKETTI: Toimitusmaksu 10 euroa. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä, jolloin sovitaan jakeluaika. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat klo 9-21.

 - NOUTO ESPOOSTA: Voit noutaa tilauksesi osoitteesta Pisanniitty 4 B 14, 02280 Espoo. Ilmoita haluamasi noutoajankohta joko tilauksen lisätiedoissa, soittamalla numeroon 040 5516888 taikka sähköpostilla info@jasmel.fi

- TOIMITUS MUIHIN EU-MAIHIN: Toimitusmaksu 12 euroa.


 Varaamme oikeuden lähettää pienet, alle 3 cm:n paksuiset lähetykset kirjeenä taikka postin pikkupakettina postilaatikkoon.

 Kun tilaus on lähtenyt meiltä, toimitamme tilaajan sähköpostiin toimitusvahvistuksen sekä lähetystunnuksen, jolla voi seurata lähetyksen kulkua postin tai Schenkerin sivuilla ja noutaa heti, kun lähetys on tullut perille. Pienet paketit voimme lähettää myös kirjeenä. Kirjelähetys tuodaan asiakkaan postilaatikkoon. Express paketti ja Kotipaketti tuodaan asiakkaalle postin toimitusehtojen mukaisesti.

 On mahdollista, että tilattu tuote on loppuunmyyty, eikä sitä voida toimittaa. Näissä tapauksissa otamme heti yhteyttä asiakkaaseen ja sovimme joko jälkitoimituksesta, korvaavan tuotteen toimittamisesta taikka kauppahinnan palauttamisesta. 


Maksutavat

Paytrail by Nets, jolla kaikkien Suomalaisten pankkien verkkomaksut, Visa, Visa Electron ja Mastercard, OP lasku, Walleyn lasku/osamaksu yksityishenkilöille sekä Walleyn lasku yrityksille, Jousto lasku ja osamaksu, Pivo, MobilePay, Apple Pay ja Siirto. Lisäksi käytössäsi on Klarna Payments: Maksa kuluitta 30 päivän kuluessa tai pilko maksut osiin. (Katso tarkat Klarnan toimitusehdot tästä). Yrityksille ja yhteisöille toimitamme myös omalla laskullamme.(kaupungit, kunnat, seurakunnat, yleishyödylliset yhdistykset jne.) HUOM! Yksityishenkilöiltä pyydämme ennakkomaksua ennen tilauksen toimittamista, mikäli maksutavaksi on valittu lasku yrityksille ja yhteisöille. Maksutapoina lisäksi vielä ennakkomaksu tilisiirrolla sekä korttimaksu,  jos tilaus noudetaan Espoon osoitteestemme.  

Palautukset:

Kuluttajalla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamansa tuotteet 14 päivän kuluessa toimituksesta. Mikäli tuotetta on käytetty taikka siinä on kulumajälkiä, voidaan tuotteen arvon alenemisesta veloittaa asiakkaalta kohtuullinen korvaus. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja. Ennen palauttamista ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@jasmel.fi tai verkkosivuillamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella. Lähetämme sinulle ohjeet palautuksen tekemistä varten. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Postin lähetyksissä lähetämme sinulle koodin, jolla voit tehdä palautuksen Postissa tai automaatilla. Noutopistepaketissa palauttaminen tapahtuu samalla noudettaessa käytetyllä koodilla.

Noutamatta jääneet tilaukset: Palautamme rahat tilauksista, jotka ovat jääneet noutamatta ja palautuvat takaisin meille. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Haluamme tehdä tiedoksi, että noutopisteestä noutamatta jätetty tilaus ei ole asiakaspalautus. Vähennämme palautetusta loppusummasta toimituksen alkuperäiset lähetyskulut ja  kuljetusliikkeen perimät palautuskulut 7 euroa. Pyydettäessä lähetämme paketin uudelleen. Uudelleenlähetyksestä veloitamme erikseen palautuskulun ja uudelleen lähetyksestä menevän postimaksun.

Reklamaatiot: Vialliset tuotteet ja kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asikaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Jos tuote on muuten viallinen taikka on toimitettu väärä tuote, pyydämme ottamaan yhteyttä meihin joko puhelimitse taikka sähköpostilla. Annamme toimintaohjeet viallisen tai väärän tuotteen palauttamiseksi ja sopimuksen mukaan lähetämme joko uuden tuotteen tilalle taikka palautamme tuotteen hinnan. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

Rekisteröityminen

Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä vaan toimittamisen kannalta olennaisten tietojen kirjaaminen riittää. Rekisteröitymisestä on kuitenkin monia etuja: Tilatessasi uudelleen, ei asiakastietoja tarvitse syöttää enää uudelleen. Ostoskoriisi lisäämät tuotteet säilyvät korissa kunnes teet tilauksen eli voit jatkaa tilauksen tekoa myöhemmin. Uutiskirjeen tilaajille saatamme myös lähettää rahanarvoisia kanta-asiakasetuja.

Rekisteröityessään asiakas antaa suostumuksensa, että Jasmel Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Jasmel Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Jasmel Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja ulkopuolisille. Kuluttajan tulee noudattaa tarkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

Tilauksen sitovuus

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse taikka puhelimitse (puhelin 040 5516 888). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Jasmel Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Jasmel Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hintoihin lisätään toimituskulut. Emme peri muita kuluja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.


Ylivoimainen este (Force majeure)Jasmel Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Jasmel Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Jasmel Oy :n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Riitojen ratkaisuTästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Rekisteriseloste


 LAKISÄÄTEINEN REKISTERISELOSTE

 Rekisterinpitäjä:

 Jasmel Oy

 Pisanniitty 4 B 14

 02280 ESPOO

 Rekisterin nimi: Yritys asiakasrekisteri

 Rekisterin tarkoitus: Asiakassuhteen hoitaminen

 Rekisterin sisältämät tiedot:

 Henkilön etu- ja sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana sekä muita tilauksen ja uutiskirjeiden toimittamiseksi tarvittavia tietoja.

 Tietolähteet: Asiakas syöttää tiedot itse

 Rekisteriasioita hoitava yhteyshenkilö:

 Jasmel Oy

 Harri Matikka

 Puhelin 040 5516 888

 Sähköposti: info@jasmel.fi

 Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tiedot tallentuvat palvelimelle, jonne vain rekisteriasioita hoitavalla henkilöllä on käyttöoikeudet. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla